Monday 5 July 2010

Hanya Mengingatkan

Kalo lapar, makan. Kalo haus, minum. Kalo kebelet, ke kamar mandi. Kalo ngantuk tidur. Kalo dingin, selimutan. Kalo adzan, solat. Kalo gelap, nyalain lampu. Kalo sakit, minum obat (err ga setuju sih). Kalo cape, istirahat. Apalagi ya? Kalo mau tidur, berdoa. Kalo mau makan, berdoa. Kalo abis makan juga, berdoa. Pokonya semuamua harus, berdoa. Kalo takut, ingat Allah. Kalo ada lobang dijalan, direm. Kalo saya geje, maklumi. Kalo saya mengganggu, maafkan. Kalo kamu kesel, senyum. Kalo kamu negatif, positiflah. Kalo mati lampu, nyalain lilin. Kalo lapar, makan (eh udah ya?) kalo panas, mandi. Kalo nervous, tenang. Kalo lupa, coba diingat-ingat. Kalo saya, lagi apa? Kalo saya aneh, ya kaya gini.kalo dijalan, hati-hati. Kalo minum, pake gelas. Kalo ngomong, pake mulut. Kalo baca, pake mata. Kalo saya cape, ya udahan.


 

Ehm! Saya juga ga tau lagi mikir apa

No comments:

Post a Comment